Hello world!Farah Busyra name given.UPSR candidate.Thank You for coming.Taken by Papa Syakir.Do read do follow.Ilyouu stalker :*







Templates by: Luqman Hilmi
Edit by:you name
Picture by: We♥It

Lemitomichu Comel :D
Wednesday 23 January 2013 | 0 comments


assalamualaikum for muslim n muslimah :* korang mesti bace title dulu if singgah blog akuu. baru lah boleh bace ap yg tersirat n tersurat dlam cerita ne. *ecehhh! ahakss!

first, mestilah adk manis too. hehe. nama dea GabyNadia. sweet kan nama to? mcm gula-gula kapas yg pernah aku makan. untung auu aku dpat kawan ng dea :) korang ad? tkd kann? padanmukaaa! dea ne comel orangnyaa. ramai tauu peminat. awumm! jelly much ok. *jokee. 

second, fatin ayuni :) deaa ne cantik. deaa sukee berceritaa auw. tk berhenti kot :P kehkeh :'3 lain kali, masuk pidato kea, bercerita kea, baru puas. ok? *jokee. aku sukaa kawan ng dea. dea ne padai pujuk akuu. jyeahhh! best kene pujuk (Y) awesomeee! ramai peminat :*

third, yeahh! deaa ne comel sgt. sbb sepet! mcm org cinaaaaaa k cinaaaa! kehkeh :'3 *jokeee. dea suke buli aku. padahal kecik jeaa badan. aku pun takut ng deaaaaa. harimauuuuuuu. awummm! dea ne, suke balas IM aku latee. nk merajuk bukan dpat bgthu dea. sbb, kekadang dea langsung tk bace IM akuu :'(. smpai hati kau syieraa sepet!

and the last, yanee tembam! hehe :D soryhh. sama ng akuu deaa ne. tembammm! ngeee :D dea ne cantik orangnyaaa. sporting? punn boleee ;) tp kann td, dea tk dtg merentas desaa. rinduu k rinduu. *ecehhh! betul ahh :P nasib dea sama ng akuu :) tp, ktorg ne seorang yg penyabar. kot lah --' haha. 

ituu lahh cerita tentang dyorh. best tak, best tak? best kan? tak sukee? pg mampuss sane! jgn buat kecoh dekat blog aku. kayh? byeee. I Love Youuu, Lemitomichuu!




Older Post | Newer Post