Hello world!Farah Busyra name given.UPSR candidate.Thank You for coming.Taken by Papa Syakir.Do read do follow.Ilyouu stalker :*







Templates by: Luqman Hilmi
Edit by:you name
Picture by: We♥It

lelaki istimewaa :D
Wednesday 23 January 2013 | 0 comments
Papaa Syakir. I Lovee Youu :*
Muahhh!

atok/2, nenek/2, pakcik/2, makcik/2, ibuu/2, bapak/2, abang/2, kakak/2, adik/2, singgah lahh blog sy, n bace ap yg tersirat lg tersurat tentang budak yg terteraa dekat atas to. trimass :D japp! bace tajukk dulu kayh. klu tk bace, aku tumbuk. ngee :D *jokee.

noww, aku nk story fasal dy lg. sp dy? yg dlam gmbar to lah. nama dea Muhammad Syakir Harith.
hensem kan dy? rugi auu korang tkdpat deaa :) akuu? untunggg! hehe ^^ ne lah menantu mak aku. Rosni Bahiki. and maybee lah aku menantu mak dea. Eh? perasann kan aku. In Shaa Allah.

tahunn ne, deaa darjah 6 :') doakann dy berjaya kayhh :* thanks. dy ne pandai tauu tauu. jgnlah kutuk dy memacam. tak baik kayh *bajet alimm. dy ne sportingg. wuhaa! ramai peminat ne :'3. sp suke deaa angkat kening skunx *^^. papa, belajar kayh. hopee berjaya sampai ke menara gading. pedulikan ap org ckb dkt pa. pa tk bodoh punn kayh. pandai! maybee pa dpat 5A's. lg terer dripd ma. mane tawuu. *tak mustahil kann? 

akuu form 1. auchh! lg tuaa. ahakss! tk kesah ap korang nk ckb. Do I Caree? *Cintaa Takk Mengenal Usiaa :D. kan pa kan? hehe. who rampas deaa? ne hah! makan penumbuk aku >< jangan ah buat aku jeles. *sedih sedih. bg surat lah, minx kapel lah, main kejar/2 lah. sebokk ngorat akuu punyaa! dkt luar sana ramai lg kayh. jelly akuu tk hbes ag auw dkt sorang pempuan ne. naik tanduk aku --' benci betul! 

japp! nak nyanyi. hehe. tp tkd suara kayh. lirik only. *Akuu Inginn Memilikinyaa. Akuu Inginn Menjagaa Deaa. Akuu Inginn Mencintaa Deaa. Akuu Inginn Hidup Dengannyaa :*. hah! to lah yg aku nak. soo, korangg takyah sebok ngorat dea. ngorat EX aku? dipersilakann! hukhuk. benci kauu!

*sambung balik. dy ne peramah. maybee lah. aku rasa yeaa. sbb dea ne, ramai kawan. skunx, dea dah pakai cermin mata. auchhh! moree hensem :D wahh. terpikat akuu. *melebihh kann? aku tawu :'3. dea dibawah jagaan mak aku skunx. hoho! sungguh tk sangka. beljar ng mak mertuaa. *merapu jepp. papa! akuu sayangg kauu muchh :* jangan tinggal akuu.

kalau nk tawu, aku ne cepat naik angin cket bilaa dea chat ng pempuann. padahal, dea sabar jea if aku chat ng laki. sbb aku ne cepat jeles lahh aku naik anginn. klu tak, aku biarkann. tak ambik port pasal dea ng pempuan lain. hm, tp aku syg deaa! ne pun salah 1 sebab. sbb aku syg deaa lah, aku jaga dea :*. Ehh? betul lahh. tawu ahh jeles :P

dahh panjang dah ne ;') lain kali aku cerita lg kayh pasal deaaa. tk sukee? takyahh ah bace. pg mampuss sanee! takyah bising or komen dkt blog aku. thanks who likee it. byee. I Love Youu :*


Older Post | Newer Post