Hello world!Farah Busyra name given.UPSR candidate.Thank You for coming.Taken by Papa Syakir.Do read do follow.Ilyouu stalker :*







Templates by: Luqman Hilmi
Edit by:you name
Picture by: We♥It

A K A K Q I L A H : D
Thursday 21 March 2013 | 0 comments
akak tembam kte datangg :)

assalamualaikum. selamat petangg semua. daa makan? daa minum? Opss! sorry laa sbb banyak tanya pulak. akuu tak sabar nak cerita fasal deaa neh. before aku cerita, bace laa tittle yg terteraa dkt atas tu. bace tau. trimass :D

korang kenal tak siapa dya? dya laa akak angkat aku yang tk seberapa nak angkat. deaa baik, comel, tembam, gemok. btw, deaa cantik sangat. akuu perkenalkan Nurul Aqilah bt Abdul Rahim. tak pasti samadaa betul or tak.

aku kenal deaa tahun lepas. itupunn daa dkt akhir tahun. kan kan kak? aku yang nak jadik adik angkat dya. daa lama sebenanyaa teringin, tapi aku malu. teringin tuu pulak semenjak dya update status nak adik angkat. kami selalu ketawa :) bergurau sesama sendiri :) aku happy jumpe akak angkat mcm dea ^^v 

tapi skunx? deaa gaduh sama akak angkat aku lg sorang. aku tktawu knp. lepas akak qilah suruh aku bace twitter dya, aku pun bace laa. dea gaduh sbb aku kaa >< hmm. aku nangis lepas bace semua yg dyorg cakap kan. akak qilah syg aku. tapi, dea rase dea daa rampas aku dripd akak farah. 

mulaa laa p'debatan. ckb itu laa, ini laa. mcm mne aku tk nangis. akak qilah ade aku sorang aje. akak farah pulak ramai adk angkat. hmm. and aku tawu, akak farah mesti lebihkan adk angkat dya yg petang. aku pagi, soo kami tk rapat.  kecuali koko n sebagainyaa.

for akak qilah : akak, takmawu gaduh gaduh lagi. adk rase, adk tkd lebihkan sesapa. adk layan same aje. hmm :'( adk syg akak sesangatttttttttt! kte tk penaa gaduh teruk kann? alhamudlillah. hopee relay kte yg tk seberapa nk angkat ne, kekal <3 belajar rerajinn k :) adik undur diri dulu. assalamualaikum.



Older Post | Newer Post