Hello world!Farah Busyra name given.UPSR candidate.Thank You for coming.Taken by Papa Syakir.Do read do follow.Ilyouu stalker :*







Templates by: Luqman Hilmi
Edit by:you name
Picture by: We♥It

single? be mine ~
Saturday 15 June 2013 | 0 comments
its me! farah busyra :)

assalamualaikum. huhh. dah lama kan tk update blog nih -,-" penat maybe. kikikii. aku dah single! urm mulanya mmg sedih break ng dya. tapi skg, aku rase single lg best. sebab tkd orang nak kongkong kita kan? percaya aku ~ haha. lepas break, aku ade crush. tapi, skg dah hilang. biar lah dya. dya ckb dya nak belajar. aku pun tk kisah. dah tk ingat pasal dya lagi. dalam fb pun dah unfriend. dya tk aktif dkt twitter soo aku tk unfollow dya. hm now, single tanpa segalanya kecuali kawan :')) lagi happy kan. kenapa lah aku baru nyesal skg. padahal, dya dah lama panas baran. aku jeh sayang dya sampai taknak break dengan dya. ish ish ish. tak patut. takpe takpe. janji skg dah break. tapi, syakir tk puas hati. dya ingat dya tuh bagus sangat sampai ckb aku akan menyesal sbb break dengan dya. aku cuma nak dya tahu, yang aku lebih menyesal couple dengan org yang panas baran mcm dya. dah lah suruh aku break ng Qairil. tak malu ke? uhukk xpxp. alau boleh, aku taknak break ng qairil sbb aku lebih sayangkan dya. cuma, entah lah. qairil tuh suke jeleskan aku :'( takpelah, skg kan dah single. tak perlu ingat bende yang dah lepas. lupakan semuanya farah. qairil pun dah bahagia. syakir pun tengah cari pengganti. harap takde sapa nak dkt dya sbb dya tuh panas baran. hati2 k sapa yg kene usha dengan dya. haha. oklah, that's all :) bye!

Older Post